Wednesday, 2 March 2011

Witam, 
Mam na imię Katarzyna, lecz większości znana jestem jako Rzepka. Od pewnego czasu zajmuję się odtwórstwem historycznym, głównie okresem wikińskim. 


mój blog powstał po to aby przybliżyć Wam charakter mojej pracy, moją osobę oraz opowiadać o mojej fascynacji historią i czasami dawnymi. 


Na początek zapraszam wszystkich do obejrzenia galerii z moimi strojami.


przyjmuję zamówienia na wykonanie strojów męskich i kobiecych z okresu wczesnego średniowiecza, 
krój oraz materiały dobieram w porozumieniu z osobą która zamawia ubranie.


Chętnie pomogę w wyborze materiału i stroju, oraz doradzę w kwestiach związanych z historycznością


Jeśli w galerii nie znalazłeś/aś stroju, który Cię interesuje to nie znaczy że nie mogę go dla Ciebie wykonać:) są to tylko przykłady.

Chętnie szyję z materiału powierzonego, sama również mam pewien zasób tkanin do oferowania.

Cena każdego zamówienia ustalana indywidualnie, ale nie martw się! nie zedrę z Ciebie za bardzo:)  jeśli sam jesteś rzemieślnikiem, produkujesz coś co może mnie interesować, zawsze możliwa jest wymiana.

proszę o kontakt pod adresem email: rzepkowepole@gmail.com  

Pozdrawiam serdecznie, Rzepka

No comments:

Post a Comment