Thursday, 20 October 2011

Galeria Pomocników i Asystentów:)

Chciałam dziś przedstawić moich współpracowników, którzy zawsze z ogromnym zapałem towarzyszą w procesie produkcji:)




Ginger vel Rudolfo Banani - stanowisko asystenta do spraw jakości. Czy ciepłe, nie za szorstkie, a co najważniejsze - historyczne!:)

Pokrak - asystent do spraw projektowania, zna się na doborze kolorów... zwłaszcza do swojego futerka:)



Szara Eminencja  - jak widać on tu wszystkim rządzi:) gdy  jest w artystycznym szale czasem lepiej się do niego nie zbliżać! 




5 comments:

  1. Też mam takiego "pomocnika" jednego! i czasem zgonić nie mogę, albo czekam, aż się wyśpi na nieopatrznie zostawionych materiałach lub szablonach, a ty masz trzy sztuki i czasem pewnie ręce opadają, a czasem uśmiejesz się setnie :)

    ReplyDelete
  2. To niesamowite, ale Oni potrafią cały dzień spać, a gdy tylko wyjmuję tkaniny budzą się w nich demony i jest najlepsza zabawa:D

    ReplyDelete
  3. I kaftan cały w kocich kłakach :):/

    ReplyDelete
  4. No kurde, coś za coś, oni są niesamowicie inspirujący:)

    ReplyDelete
  5. Wspaniała załoga! Zauważyłaś, że kot najbardziej lubi coś nowego, położysz czasopismo a już na nim się układa do snu. Maja kotka lubi towarzyszyć mi przy pisaniu bloga, zawsze siedzi mi na kolanach lub śpi przed monitorem.:)

    ReplyDelete